Fotosessionerna

Hundar i studion

Idag har jag haft ett gäng hundar här i studion. Det va väldigt trevligt. Det blev lite filmning också men jag har inte kollat om det blev bra. Ev slänger jag ihop en liten Behind The Scene film sen men tills vidare får ni nöja er med ett porträtt på vardera av dagens modeller.

 





 

6 tankar om “Hundar i studion

  1. Va bra bilderna blev.. kanonbra att vi inte hade så gott om tid.. fick en att tänka till en och två gånger, vem man skulle jobba med för att det skulle gå undan.. Du har fångat dom alla på sina speciella sett.. Men bäst av allt är ju Joyce…

  2. Jag har för mig att du och Eva Quirbach gjorde en fotografering i mars (?) och provade olika kameror. Ladda du (eller hon) någonsin upp dom?

    • Det stämmer, det gjorde vi. Vi har dock inte kommit på något bra sätt att distribuera så stora filer för nedladdning. Maila mig om du va intresserad av att se resultaten. Vilka kameror ville du jämföra?

Lämna en kommentar